- Eenvoudig organisaties en suborganisaties beheren Elke gebruiker van de OverheidsCloud is onderdeel van een organisatie. Voor elke organisatie heeft u toegang tot een overzichtelijk dashboard, kunt u gebruiksregels vaststellen en beheert u de apparaten. U bepaalt welke gebruikers beheersrechten hebben en wie deze instellingen kunnen veranderen. En als u afdelingen, projecten of teams heeft met andere benodigdheden, creëert u een sub organisatie met haar eigen gebruikers, gedeelde folders, gebruiksregels, huisstijl en meer.
- Alle informatie op één dashboard
- Het overzicht ("Overview") geeft de opslagruimte, als ook het gebruik van de ruimte door folders, backups en gedeelde folders weer.
- Tellers ("Counts") verschaffen duidelijkheid over het aantal accounts, beheerders, gastgebruikers, apparaten en meer.
- Recente activiteiten en geactiveerde notificaties geven een overzicht van toegevoegde accounts of organisaties, verwijderde folders, veranderde gebruiksregels en behaalde quota's.
- De gebruikte bandbreedte over tijd en per apparaat is makkelijk bij te houden vanuit het dashboard. vBoxx limiteert uw bandbreedte niet.
- Verschillende kopjes geven meer inzicht over het gebruik van de opslagruimte per organisatie, bestandstype of over tijd.
- Personaliseer uw gebruiksregels
- Activeer of deactiveer functionaliteiten zoals mobiele toegang, bestandsvergrendeling, het delen van bestanden, het maken van persoonlijke backups en meer.
- Beheer herzieningen en verwijderde bestanden en specificeer of gebruikers permanent bestanden kunnen verwijderen
- Creëer verschillende gebruiksregels voor verschillende suborganisaties et personaliseer opslagruimte, bandbreedte en toegestane extensies
- Beheer privacy en veiligheid door de toegang van beheerders te limiteren en door periodieke wachtwoord wijzigingen en twee-weg authenticatie te verplichten.
- Beheer uw apparaten centraal
- Met de OverheidsCloud beheert u alle apparaten die toegang hebben tot uw informatie. Alle mobiele apparaten, laptops of desktops vindt u terug in een overzicht met de bijbehorende organisatie.
- Voorkom desynchronisatie door te controleren of apparaten bijgewerkt of verbonden zijn. Eventuele problemen worden weergegeven en u kunt wekelijkse verslagen ontvangen.
- Voor elk apparaat ziet u tot welke folders en bestanden het toegang heeft. In het geval van een gestolen of verloren apparaat leegt u ze op afstand met de "Remote Wipe" functionaliteit.